FashionUp.ro

miercuri, 21 noiembrie 2012

Top 4 - Cele mai proaste pensule din Univers

    Pensulele de machiaj fac clar diferenta intre un make-up impecabil si unul mediocru, la acesta diferenta contribuie cu desavarsire  modul si tehnica de a aplica machiajul (degeaba ai pensule Sigma sau MAC daca aplici fdt sau pudra ca si cum ai amesteca o prajitura) si bineinteles calitatea pensulelor (asta e pe locul 2, am vazut fete machiate cu buretei sau pensule mai necalitative, care aratau decent).
   Cele mai proaste pensule folosite de mine sunt:


1.  Kabuki powder brush  - Wet n Wild

  A fost prima mea pensula insa si cea care m-a dezamagit cel mai mult. Pe langa faptul ca pierde foarte mult par, si cand spun mult nu va ganditi la 2-3 fire mai este si foarte rigida, imi zgarie fata ca sa nu mai zic ca imi raman 15 000 de fire de par pe ten. Insa cel mai urat lucru este mirosul ei care e de-a dreptul ingrozitor (a carburant, a vopsea), iar cand o spal apa ramane neagra-neagra. Am crezut ca acest lucru se intampla doar la prima spalare, insa nu e asa. Si la a doua si la a treia si acum dupa 4-5 ani de cand o am , daca o spal apa este tot neagra si ii curge vopseaua in nestire.

  Bineinteles ca nu se poate folosi pentru fata, in cel mai bun caz o pot folosi ca pamatuf cand il tund pe mister.  Este cea mai proasta pensula si imi pare tare rau ca am dat banii pe asa ceva. A fost cumparata din magazinul Kenvelo si am dat pe ea vreo 19-20 lei , acum 4-5 ani.


2.  Classic powder brush - Elemental Esthetics


O alta mare dezamagire este acesta chestie cu pretentii de pensula. Cum am scos-o din ambalaj a inceput sa-i cada 'fulgii', in secunda doi am inceput sa ma machiez, cand am ajuns la pudra, shock shock shock - mi s-au lipit de fata firele de par ( sa nu mai zic cat de rigida e) si aratam ca Yeti, le-am cules de pe fata cu manuta si am redresat situatia cu pensula Flat Powder brush de la ELF. M-am gandit sa o spal, poate ii cad firele de par ce sunt prinse 'la misto' si raman 'firele cele bune', am spalat-o cu samponul ELF, dupa ce s-a uscat am pus-o iar in functiune (doar nu puteam sa renunt asa usor), si prima situatie s-a repetat ,  deveneam pentru a doua oara Yeti, deci un mare NU pentru acest stift.

 A costat 30 lei si a fost cumparata de pe Makeup Shop, un magazin in care eu aveam incredere, de unde am tot cumparat palete Sleek si fusesem multumita.Nu inteleg cum un magazin ca Makeup Shop poate vinde asemenea stifturi. Pensula aceasta se vrea a fi profesionala insa e o pensula foarte proasta care nu merita nici 5 lei, mai bine imi luam cateva pensule ELF cu banutii acestia. Va recomand sa va ganditi de 10 ori inaintea de a o cumpara.

3. Blending brush - Elemental Esthetics

   Aceasta pensula se vrea a blendui fardurile insa la cat de rigida e, singurul lucru pe care il poate face este sa ma zgarie si sa-mi strice machiajul, eu stiu ca o pensula de blending trebuie sa fie moale, pufoasa, flexibila si cu perii lungi pentru a putea amesteca culorile cat mai bine, iar trecerea de la o culoare la alta sa se faca cat mai natural. Este cea mai proasta pensula de ochi pe care o detin si tare rau imi pare ca am dat banii pe o tentativa de pensula.
 A costat 18 lei insa nu merita nici 3 lei, a fost cumparata impreuna cu pensula pentru pudra si o paleta Sleek.


4. Pensula pentru aplicarea fardului de ochi - Fraulein

Pensulele Fraulein sunt de o calitate indoielnica, majoritatea au un par de plastic cu care nu poti face nimic bun.  Aceasta pensula face parte dintr-un set si mai toate pensulele sunt foarte rigide si useless. Nu-mi pare rau ca le-am cumparat, eram la inceput (in descoperirea tainelor machiajului) si au fost destul de ieftine.Cele pentru fata se pot folosi, insa cele pentru ochi, nu.


De obicei aceste seturi sunt cumparate de persoane incepatoare, sunt incantate ca setul contine 24 -30 pensule iar pretul este destul de bun, insa din pacate calitatea nu este cea mai buna.




Una peste alta cel mai rau imi pare ca mi-am cumparat pensulele Elemental Esthetics datorita review-urilor pozitive (boombastice si extrafantastice) ale unor blogarite din Romania, pareri ce au fost inflorite iar adevarul a fost denaturat, deoarece au primit aceste pensule pe gratis si au trebuit sa scrie de bine. Foarte dezamagita am fost de aceste fete in care aveam incredere, insa ce nu face omul pentru 4 pensule pe moca, sau pentru cativa banuti. Imi pare rau ca trebuie sa spun aceste lucruri. Aveti grija cand cumparati un produs, cel mai bine este sa cautati informatii/pareri  si pe blogurile din strainatate...parerea mea.

V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu