FashionUp.ro

luni, 12 noiembrie 2012

Mini-review creme de maini

        Asa cum  povesteam in aceasta postarea, sunt dependenta de crema de maini si o folosesc in fiecare zi, cred cu desavarsire ca mainile sunt cartea de vizita a unei femei. Imi place sa am mereu mainile hidratate si unghiile ingrijite.
      In momentul de fata folosesc cele 4 creme pe care le vedeti in poza, si doresc sa va impartasesc parerea despre fiecare in parte.Sa le luam pe rand:


1. Neutrogena - Hand Cream (varianta parfumata)
      Aceasta crema este de departe cea mai buna crema de maini incercata de mine. Face ceea ce promite, hidrateaza, vindeca si protejeaza si cele mai uscate maini. Fiind foarte hidratanta o folosesc doar in cazuri extreme, dupa ce intru in contact cu detergentii, iarna cand e super ger, etc. Este destul de grasa si este nevoie de o cantitate mica (cam cat un bob de mazare) pentru a hidrata ambele maini.
    Singurul lucru negativ pe care il gasesc la aceasta crema este faptul ca nu intra foarte repede in piele, insa eu folosesc aceasta crema de maini seara inainte de culcare, deci nu ma deranjeaza acest lucru. Un alt detaliu care m-a uimit la aceasta crema este perioada mare de valabilitate - 36 de luni de la deschidere, in conditiile in care o crema de maini e valabila 6 - 12 luni de la deschidere (un lucru pozitiv pentru persoane ce folosesc acest produs ocazional).
  Pretul este 17 - 25 lei pentru 50 ml, poate vi se pare scumpa insa merita si ultimul leut, desi cantitatea e mica va va ajunge mult timp avand in vedere ca este foarte concentrata si veti folosi o cantitate mica per utilizare.Are un miros frumos, insa nu puternic ci foarte subtil si finut.Totusi exista si o varianta fara parfum, daca va deranjeaza acest lucru.


2.Madre Labs - Hand Cream with Argan Nut Oil (varianta fara parfum)
   Cum fiecare padure are uscaturile ei, asa si iherb.com are produse bune si mai putin bune. Din ultima categorie face parte si aceasta crema. Vazand atatea review-uri bune despre ea, nu am stat pe ganduri si am bagat-o in cos (mai ales ca era si la oferta). Are o textura light, intra repede in piele, hidrateaza normal (nimic extraordinar) insa are un miros foarte ciudat pe care nu-l suport. Desi scrie ca este 'unscented' nu prea e asa deloc, are miros si unul nasol. Dar privind partea plina a paharului, (da, exista si aceasta parte)  mirosul nu persista foarte mult. Un alt detaliu care nu-mi place este faptul ca nu scrie data expirarii, ori sunt eu mai chioara. Pe fata e gravat 120605, dar nu cred ca asta e data expirarii (nu are cum sa expire pe 12 decembrie 2005, suna absurd si nici pe 5 iunie 2012 ) si pe spate e gravat 71 91 3, aiurea rau.
  Crema am luat-o la oferta si a costat 3$ pentru 71 grame, acum vad ca e 6,71$. Cu siguranta nu o recumpara.


3.Crema pentru maini cu ulei de catina si masline, Cosmetic Plant
  Aceasta crema am achizitionat-o impreuna cu revista Tango la pretul de 10 lei, insa crema costa 8lei/ 100 ml, pe site-ul celor de la Cosmetic Plant. Este asa si asa, nici wow dar nici de aruncat. Are o consistenta grasa, intra putin mai greu in piele, miroase binisor, insa daca nu aveti probleme grave cu mainile este ok. Nu o voi recumpara, nu m-a convins.


4.Crema pentru maini si unghii, Aslavital
 Desi iubesc aceasta marca, aceasta crema nu prea mi se potriveste. De la Aslavital folosesc cu succes argila cosmetica, si sunt familiarizata cu mirosul ei. Aceasta crema are un miros foarte intepator si foarte urat, si nu sunt singura care am remarcat acest lucru. Daca vreau sa o folosesc trebuie neaparat sa ma asigur ca sunt singura in casa, sa nu intoxic pe nimeni si sa nu-mi aud injuraturi. Hidrateaza bine, intra in piele repejor insa nu e de ajuns pentru a recumpara-o. Nu-mi place mirosul deloc, desi ai crede ca miroase a argila nu este deloc asa. Costa 8-10 lei si are 100 ml.

Alte creme pe care le-am folosit de-a lungul vremii si mi-au placut:
-crema de maini cu arnica Yves Rocher (am achizitionat-o de mai multe ori si o voi recumpara cu siguranta)
-crema de maini reparatoare Garnier (raport calitate-pret excelent)


Desi Neutrogena este my HG in materie de ingrijirea mainilor, nu voi ezita sa testez si alte creme de maini, imi place sa testez cat mai multe produse, sa incerc  si alte formule.

Voi ce creme de maini folositi ?
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu