FashionUp.ro

vineri, 9 noiembrie 2012

Shopping incaltaminte piele, made in Romania

    Va povesteam AICI despre pasiunea mea pentru produsele fabricate in Romania. Zilele trecute nu m-am putut abtine si am dat o comanda de doua perechi cizme/botine. Nu are rost sa va mai spun cat de incantata sunt de produsele din piele naturala si de calitatea lor. Ambele  perechi sunt de la Bagatt, pe site-ul lor au niste preturi de iti pica plombele. Eu apelez la acelasi italian ce le produce in mica fabricuta din Salonta, deja sunt client fidel.
  Mi-am ales aceasta pereche de cizme, care este mult peste asteptarile mele: foarte comode desi au toc, nici nu imi simt piciorul obosit dupa cateva ore de purtare (probabil din cauza calapodului smeker). Au un design foarte dragut cu blanita aceea si pot fi purtate in doua moduri. Cizmele le gasiti AICI la pretul de 169 lei, un pret corect pentru cat de misto sunt :)
La aceste cizme port 37 (marimea mea normala). Sunt foarte calduroase potrivite pentru sezonul rece.
A doua pereche de ghete pe care am ales-o nu mi s-a potrivit ca marime, mi-am comandat marimea 37 insa nu mi s-a potrivit si le-am dat retur, marimea 38 mi se potriveste perfect. Ghetele sunt foarte comode si foarte dragute, imi plac mult :)  Pretul este de 149 lei si le puteti gasi AICI.
Blanita este foarte moale si mereu dau sa o pipai cand ma incalt, mi se pare ca as mangaia o vacuta :D
   Sunt incantata de produsele achizitionate si abia astept sa le pun serios la treaba. Vor avea de munca in acest sezon, avand in vedere ca se anunta o iarna foarte rece.
  Daca pana acum v-am expus numai partile bune ale incaltamintei din piele, acum va voi spune si o parte mai putin buna: fiind foarte trainice le voi purta pana ma voi plictisi de ele, sau pana nu vor mai fi la moda. Avand in vedere faptul ca pielea nu se deterioreza/rupe asa usor, de obicei incaltamintea  ajunge la gunoi pentru ca te-ai plictisit de ea, le-ai purtat si raspurtat pana nu mai suporti sa le vezi.
  Tin minte ca in copilarie imi luase maicamea o pereche de ghetute din piele si ma tot rugam sa se rupa, dupa vreo 2 ani de purtat ma plictisisem maxim de ele si imi era rusine si a treia iarna sa ma duc la scoala cu aceeasi pereche de ghete (deh...moda se mai schimba intre timp). Dar asta sa fie problema mea, ca nu ma mai supar. Dupa ani de zile de purtat incaltaminte made in China (de pe toate site-urile fancy sau magazinele din mall Berska, Pull&Bear, Stradivarius) merita si piciorusele mele incaltaminte mai calitativa.
  Multe persoane se plang de incaltamintea de piele ca este prea stramta pe picior insa va anunt ca acum gasesti pe oriunde spray-uri pentru largire instant. Exista si metode mai ingenioase, le puteti gasi AICI sau AICI
 
Astept cu interes modele noi de botine/cizme , stiu ca zilele astea vor intra pe stoc multe produse si stau cu ochii pe site si contul de okazii, ca pe butelie. Nu de alta dar am mai pus eu ochii pe niste botine si am zis sa mai astept, cand m-am hotarat sa le iau nu mai avea decat 40 si 41 (uite ca femeile cu picior mare au si avantaje).

V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu