FashionUp.ro

joi, 22 noiembrie 2012

Comanda Miniprix

    Zilele trecute am achizitionat un voucher de pe Groupon, in valoare de  5 lei pentru a beneficia de o reducere de 30% pentru orice comanda Miniprix. In ultimii doi ani am tot comandat diverse hainute de la Miniprix, unele mai calitative altele mai putin, insa m-am declarat multumita la sfarsitul tranzactiei (datorita sistemului prietenos de returnare a produselor).
  Mi-am ales o rochita, un portofel si o geaca.
Rochita este Berska, materialul calitativ, mi se potriveste perfect. Cum a plecat curierul am si probat-o imediat si imi place de mor. Am ales-o datorita imprimeului care se potriveste unei siluete mai rubensiene si ascunde burtica foarte frumos. Mare mi-a fost bucuria cand am vazut ca este made in Romania, calitatea materialului si a croielii este net superioara decat a altor produse Berska facute prin Bangladesh sau China.
A costat 52 lei si a meritat pana la ultimul leut, un pret foarte bun. O gasiti AICI. Si acum  poze facute de mine :D
Un alt produs care mi-a atras atentia si m-a facut sa-l adaug in cos (o geaca buna de tavaleala, un gratar, o plimbare la tara, etc) este aceasta geaca Berska, care m-a dezamagit: etichetele sunt taiate  (si cea de sus si cea de jos) chiar zdrentuite as zice (probabil nu au avut o foarfeca la indemana si au folosit ciobul), marimea M este de fapt un S sau XS, este foarte mica, zici ca e de copii, curg atele din interior, zici ca a tras cainele de ea, ca sa nu mai zic ca este foarte subtire. Bineinteles ca o voi da retur.

Un alt aspect care nu imi place este materialul destul de cheap, un fas chicios care pare sa se rupa destul de curand (daca e purtata, doar nu am luat-o ca piesa de muzeu). A costat 59 lei, cel mai scump produs al comenzii, insa nu-si merita banii. O gasiti AICI.
  Al treilea produs este ACEST portofel, care m-a atras deoarece se potriveste cu rochita ( din punct de vedere cromatic :D), la 24 lei nu aveam mari asteptari insa nu ma asteptam sa fie chiar ultimul stift. Este made in China, miroase urat (a second-hand) si este confectionat dintr-o imitatie de piele de foarte proasta calitate, un fel de musama, ca sa nu mai zic de fermoarul care este foarte fragil si de abia se inchide.Poza de pe site:

Si produsul real:





Avand in vedere ca sunt client vechi Miniprix si stiu cum decurge o comanda, de data acesta m-a suparat un lucru. Mereu am beneficiat de transport gratuit pentru comenzi de peste 100 lei insa la aceasta comanda, transportul a costat 14 lei, desi comanda a depasit 100 lei chiar si dupa reducerea de 30%.  Asta pentru ca am aplicat voucherul celor de la Groupon, daca nu as fi aplicat nimic cu siguranta transportul ar fi fost gratuit. Romanul tot roman, sa traga si el acolo macar un 5 -10 lei, sa se simta bine.  Deci reducerea nu a fost chiar 30%, sau a fost 30% insa nu am beneficiat de aceleasi facilitati ca de obicei.

Ati comandat vreodata de la Miniprix? Ce parere v-au facut?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu