FashionUp.ro

joi, 15 noiembrie 2012

Must have-ul anului : colierele statement

      Cu cristale colorate, cu margele, cu pietre semipretioase, cu perle, cu pene, din metal masiv,  colierele statement sunt musthave-ul acestui an si reprezinta un trend ce nu va disparea prea usor.
  Fiind un condiment perfect atunci cand vrei sa compui o tinuta chic, colierele statement au devenit un accesoriu nelipsit din garderoba oricarei femei pasionate de moda.
     Desi pana acum am avut un stil mai cuminte in ceea ce priveste accesorizarea unei tinute, de curand am abordat un stil mai indraznet datorita acestor superbe coliere statement. Recunosc ca de cele mai multe ori le port ori cu o rochita neagra (little black dress) ori cu o camasa alba/roz prafuit si pantaloni de culoare inchisa.
  Astazi va propun o serie de coliere statement, care imi plac foarte foarte tare.

Acest colier este foarte dragut datorita trandafirasilor rosii din satin,l-as purta cu o rochita neagra eleganta, purtand un ruj rosu intens. Il gasiti AICI , costa 119 lei.

Un alt colier care imi place foarte mult este acesta ce are aplicatii de cristale multicolore, este destul de indraznet insa il consider perfect pentru a accesoriza cu succes o tinuta anosta, inchisa la culoare.
Costa 90 lei, si il gasiti AICI

Aceasta minunatie este foarte versatila, l-as purta si cu jeansi, este potrivit pentru o tinuta de zi. Il gasiti AICI si costa 80 lei.

Modelul acesta il vad purtat atat ziua cat si seara, usor de asortat si foarte aspectuos. Costa 90 lei si il gasiti AICI

Colierul acesta este mai sofisticat insa foarte frumos lucrat (si este handmade)  extrem de aspectuos, cu siguranta va atrage privirile. Costa 125 lei si il gasiti AICI.

 Fetelor voi ce parere aveti despre colierele statement?





2 comentarii:

  1. Imi plac foarte mult aceste coliere statement,sunt superbe! Felicitari pentru aceste creatii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi de comentariu Nicoleta, insa nu sunt creatiile mele ci niste coliere preluate de pe diverse site-uri, care imi plac mult. Apropo ti-am vizitat blogurile si ti-am vazut creatiile, brodezi foarte frumos iar creatiile tale sunt superbe. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere