FashionUp.ro

marți, 27 noiembrie 2012

Botine si blazer Miniprix

    Vremea asta m-a dat peste cap, de doua saptamani nu am mai vazut o raza de soare, dimineata innorat, dupa-amiaza la fel, parca e seara mereu. Am o gramada de postari pregatite insa lumina nu-mi permite sa fac poze cat de cat decente.Nu am chef de nimic, ma deprima total vremea asta urata, ce sa mai...imi influenteaza dispozitia si starea de spirit.
   Acum cateva zile am primit un colet de la Miniprix, insa abia azi am reusit sa fac niste poze din care sa se inteleaga ceva.
  Am ales aceste botine pe care pusesem ochi de cand cumparasem voucherul 30% reducere de pe Groupon, insa pe atunci pretul mi s-a parut mare pentru niste ghete Miniprix (pret mic - atunci mic sa fie), pretul normal este 110 lei insa eu le-am luat cu 88 lei, datorita ofertelor de reducere la ghete,facute intr-o anumita ora . Primesc pe mail toate ofertele si promotiile si imi sarise in ochi reducerea pentru ghetele in cauza. Pozele mele:
  Imi plac mult botinele, sunt frumoase iar la banii astia merita cumparate. Din cate vedeti pretul lor era 49,90 euro. Sunt foarte inalte, insa asta m-a atras la ele. Mi-am luat numarul 38 (desi port 37) pentru ca erau pe stoc doar 38,39,40 si 41. Ce-i drept, nu-mi vin fixe imi joaca putin insa nu incat sa par o rata.Le-am bagat niste vata in varf :D si am rezolvat problema.Sunt multumita de ele.
   Al doilea produs este acest blazer negru, de la Pull&Bear, care a costat 33 lei, mi-am luat marimea L insa cred ca-mi trebuia un M, este destul de mare, insa nu-l voi da retur. De cand l-am primit l-am purtat in fiecare zi, imi place de mor (se vede si in poza cat de sifonat este). Este comod, este usor elegant, imi place insertia firelor aurii prin materialul negru si cel mai important lucru, este extrem de versatil. Pentru un look smart casual l-am purtat cu colanti negri, cu o curelusa maro care sa marcheze talia (care nu prea e de viespe, in cazul meu), aceste cizme negre joase, un tricou auriu. Blazerul l-am accesorizat cu acesta brosa hazlie. Pentru seara am schimbat colantii negri cu dresuri negre, am adaugat o fusta mulata cu imprimeu floral crem, cizmele cu talpa joasa le-am inlocuit cu niste pantofi inalti de culoare maro, tricoul a ramas acelasi, iar singurul accesoriu a fost perechea acesta de cercei.

  Sper sa mai slabesc ca sa pot prinde curaj pentru a posta si LOTD-uri. Momentan mi-am propus ca in aceasta saptamana sa postez in fiecare zi, acum cat nu sunt foarte ocupata.

    Astazi, iar am frunzarit site-ul celor de la miniprix si am observat ca au adus niste paltoane si pardesie foarte dragute, mi-as dori cateva modele insa din pacate deja mi-am luat un paltonas de la New Yorker (deja i-au cazut doi nasturi dupa 3 purtari), unde mai pui ca am dat si 270 lei, as fi putut sa-mi iau doua paltoane de la Miniprix, dar asta e.
 
Cele 3 ore norocoase de astazi sunt:
 12,00-13,00 - reducere 20% la pulovere (pentru dame si pentru barbati)
 15,00-16,00 - reducere 20% la articolele de copii
 20,00-21,00 -reducere 20% la bluze (doar pentru dame)

Sunt curioasa ce reduceri vor avea pentru Mos Nicolae, si in general pentru perioada sarbatorilor de iarna.

V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu