FashionUp.ro

luni, 14 ianuarie 2013

Ruby Rose - inca competitivi???

Hello ladies!

                                                                            - 119 lei -

   Frunzarind siteurile de reduceri imi sare in ochi o trusa de machiaj Ruby Rose, initial am crezut ca nu vad bine....nu stiam ca Ruby Rose a lansat colectie noua, a schimbat ambalajele (unele) sau ca are site. Drept sa va spun nu stiam daca mai exista pe piata, deoarece nu am mai vazut de ani buni vreun produs  RR.
  Cosmeticele Ruby Rose sunt cunoscute ca fiind ieftine si de calitate mai mult sau mai putin buna, insa pe vremea cand aveam 15-16 ani erau la moda, toate prietenele/colegele detinand o trusa de farduri (celebra trusa de farduri sidefate ). Si maicamea era posesoarea unei truse ceva mai smekera,cu 3 etaje (primita cadou)...tare mandra mai era de ea.

   Am intrat pe site-ul lor sa vad ce produse au si nu mica mi-a fost mirarea sa observ ca au fel si fel de truse care se vor profesionale (nou lansate), trusulite, deodorante, perii de par, anticearcane  ba chiar si periute de dinti.Wow!!! Eu unde am fost?Pe ce planeta am trait pana acum,de nu am auzit de ele?


                                                                      - 79 lei -

  Tin minte ca pe vremea liceului ma intelegeam foarte bine cu fardurile Ruby Rose si rezistau pe pleoape si fara primer (nici nu se auzise de asa ceva pe atunci), eram tare multumita de varietatea de culori si de rezistenta lor. Dupa ce am intrat la facultate m-am smecherit si mi-am luat paleta 120.


                                                                   - 14,29 lei -


  Ofertele de pe Fundeal sunt la niste truse profesionale, care reduse costa 119 lei AICI si  79 lei AICI
Personal cred ca sunt cam scumpe, totusi vorbim de Ruby Rose...nu as da 119 lei pe o trusa RR , fie ea si profesionala, fie ea si redusa de la 160 lei, din punctul meu de vedere nu se merita.
   Cred ca nu vor avea prea mare succes cu produsele nou-lansate, chiar daca arata profi. Probabil daca ar mai lasa din pret si ar investi putin in publicitate, ar putea concura si ei pe piata cosmeticelor. Un alt impediment este faptul ca se gasesc doar la magazinele din coltul blocului (care s-au cam rarit in ultima vreme, deh...vin tare supermaketurile si hypermarketurile). Daca ar avea un contract cu un lant de magazine (gen Carrefour) cu siguranta s-ar putea relansa pe piata. Si mai sunt multe de pus la punct insa trebuie investiti niste  bani...
  
Fetelor ce parere aveti de noile produse Ruby Rose? Ati plati 119 lei pe o trusa de machiaj RR?



4 comentarii:

  1. Frumoasa trusa din prima poza. Aceste truse le vad potrivite pentru fetele incepatoare in arta machiajului si pentru machiozele de la saloanele de cartier. Fardurile de pleoape chiar sunt bune insa nu m-as risca la fond de ten sau blush.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Alina F! Pentru incepatoare sunt bune produsele Ruby Rose,nu e necesar sa investeasca prea multi bani la "inceput de drum".

      Ștergere
    2. Hei Nicole eu ador cosmeticele Ruby Rose dar si Yves Rocher sunt preferatele mele

      Am si eu un blog poate ne intalnim acolo ca fetele :* :* http://taclauaadolescentinaalegria.blogspot.nl/2015/11/un-weekend-de-vis-asa-cum-il-simt-eu.html

      Ștergere
  2. Poate cam tarziu dar acum "am dat" de acest site si mai mult de aceste pareri.Si eu tot in liceu am descoperit RR, dar nu m-am lasat prada brand-urilor care nu de putine ori nu faceau doi bani ,asa ca am fost curioasa sa si testez noile produse RR (trusele de make-up ) si am ramas placut surprinsa de unele dintre ele.Nu ar fi rau sa incercati si apoi sa le recomandati saloanelor de cartier.NU sunt de 25 de ani si nici incepatoare,cat priveste saloanele....ce surprize am avut la saloane de fizte.....deci nu tot ce straluceste e aur.parerea mea,fara sa supar pe cineva.

    RăspundețiȘtergere