FashionUp.ro

luni, 14 ianuarie 2013

Pore Strips sau "Cum sa ai un nasuc curat, fara puncte negre"


    My ladies, cine nu are puncte negre si pori mariti pe nas, sa ridice doua degete! Hai curaj, mi se pare ca vad ceva acolo in spate? Nu, nu...doar mi se pare. Mda, deci majoritatea persoanelor se confrunta cu aceasta problema, atat femei cat si barbati (din pacate).
  Am dat de acesti plasturi din intamplare, acum vreo 2 ani cand foloseam in mod constant mastile de fata de la Montagne Jeunesse (le ador pe cele cu ciocolata). Intr-o zi pierzand vremea prin Car si Fur (alias Carrefour) mi-am zis sa incerc o masca anticelulita MJ (nu o recomand,ardeee)  si acesti plasturi magnifici MJ.


    Mi-au intrecut toate asteptarile, dovada ca si astazi inca ii mai folosesc. Sunt eficienti si chiar fac ceea ce promit: elimina punctele negre si lasa porii curati. Iata descrierea si instructiunile de folosire (click pe poza pentru a o mari):




  Sunt simplu de folosit, au un pret bun: 8 - 9 lei pentru 3 plasturi si se gasesc foarte usor: Kaufland, Cora, Carrefour, etc.
   Desigur au si cateva aspecte mai putin placute: mirosul de carbuni, faptul ca nu acopera si varful nasului, durerea provocata cand smulgi plasturele. Durerea este suportabila, mult mai mica decat cand mergi la cosmeticiana pentru extractie, eu m-am obisnuit  (am o toleranta la durere destul de buna).
  Pentru a scoate toate punctele negre aveti grija sa udati bine nasul, apoi dupa ce lipiti plasturele sa-l umeziti bine (insa sa nu fie ud fleasca), important este sa nu raman zone uscate. Prima data cand l-am folosit l-am umezit foarte putin si nu a fost foarte eficient, a doua oara a fost cu succes.
  Se recomanda sa fie folosit de 3 ori pe saptamana, insa eu folosesc un plasture o data la 1-2 saptamani, cand am nevoie si cand nasul imi da semnale ca se vrea curatat :D
  Una peste alta imi place mult acest tip de plasture si voi continua sa-l folosesc, desi mi-ar placea sa incerc si alte produse asemanatoare (eventual alte branduri de plasturi).

Fetelor, voi ce folositi pentru a scapa de punctele negre?





 

3 comentarii:

  1. Folosesc si eu acesti plasturi si intradevar curata bine, imi plac mult.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-am cumparat si eu ieri si as vrea sa fac un test la un plasture :)) sunt curioasa de rezultat :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-am cumparat si eu ieri si as vrea sa fac un test la un plasture :)) sunt curioasa de rezultat :)

    RăspundețiȘtergere