FashionUp.ro

vineri, 18 ianuarie 2013

Prima mea comanda de la StrawberryNet.com


      In ultimii ani am tot auzit prin blogosfera de Strawberry,  atat lucruri pozitive cat si negative. Nu stiu de ce dar nu am fost tentata sa cumpar , poate datorita faptului ca au sediul central in Hong Kong (chinezii nu imi inspira prea mare incredere).
     Zilele trecute frunzaream blogurile si am dat peste o oferta careia nu i-am putut rezista, si anume: 10 $ + cadou gratuit un gloss CK + cadou pentru prima comanda (la alegere) - toate astea daca esti client nou si daca comanzi de cel putin 25$. Ei bine, am stat m-am gandit, m-am razgandit si am zis sa risc.
  Mi-am ales un blush de la MAC pe care mi-l doream de mult timp; nuanta este Sunbasque - o piersica cu tonuri maronii si particule de sidef ( un sidef foarte fin). Din pacate pozele sunt facute seara, nuanta blush-ului este mult mai frumoasa la lumina naturala.

     Cadoul  pe care mi l-am ales (pentru ca am fost client nou) a fost fondul de ten de la Stila - One step make-up foundation. Am vazut atatea review-uri bune pe Youtube despre acest fdt incat nu am stat pe ganduri. Din pacate aveau pe stoc doar nuante inchise, iar cea mai deschisa era Dark, pe care am si ales-o. Desi am tenul masliniu Dark-ul este mai inchis cu vreo doua nuante decat culoarea pielii mele, deci il voi folosi la primavara-vara cand ma voi bronza.


    Al doilea cadou a fost glossul Calvin Klein, nuanta Clear. Acest produs a venit fara ambalajul original insa nu m-a deranjat acest lucru (atata timp cat gloss-ul este in stare perfecta), si oricum stiam acest detaliu de dianinte de a da comanda.

  Intreaga comanda a costat 51 lei, iar transportul a fost gratuit. Blushul - 85,50 lei (dupa reducerea de 10$ a costat 51 lei), fdt - cadou si glossul - cadou. Nu-i asa ca am facut o afacere buna? :)

 Comanda a fost data pe 10 ianuarie, iar pe 16 ianuarie (de dimineata) postasul deja imi suna la usa. Mi-a placut ca mi-a fost adus acasa, aveam impresia ca trebuie sa ridic comanda de la posta vamala, dar din fericire nu a fost asa.


Un alt aspect care imi place este faptul ca transportul e gratuit indiferent de valoarea comenzii.
Una peste alta, am avut o experienta placuta cu acest site si voi mai comanda de la ei.

Ati comandat vreodata produse de pe Strawberry? Ce impresie v-au facut?

3 comentarii:

  1. Frumusica nuanta blush-ului, iar pretul pentru intreaga comanda ffff bun. Merita investitia. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Blush-ul este mult mai frumos in realitate, din pacate pozele sunt facute seara iar lumina nu a fost prea buna.

    RăspundețiȘtergere
  3. Glossul de la CK l-am avut si eu insa alta nuanta si e suuuuper, am dat vreo 15 euro - cumparat din duty-free. Misto site asta "Capsuna" , chiar are preturi mici si oferte misto. Ma bucur ca am aflat de el :)

    RăspundețiȘtergere