FashionUp.ro

vineri, 14 decembrie 2012

Ceaiuri favorite in aceasta perioada

 Stiti din postarile trecute ca sunt mare amatoare de ceaiuri, beau cateva cani in fiecare zi. Astazi va prezint cele mai recente achizitii:

1. Ceaiul verde cu lamaie si vanilie de la Fares
Am auzit atatea pareri bune despre acest ceai incat am spus ca trebuie neaparat sa-l incerc; si bine am facut. E foarte aromat si potrivit pentru aceasta perioada rece, gustul de ceai verde este pregnant, lamaia eu nu o percep aproape deloc insa aroma de vanilie desi suava si delicata, completeaza cu succes gustul ceaiului verde.

 Imi place mult acest ceai si de cand l-am cumparat am baut in fiecare zi cate o cana. Cred ca-l voi termina destul de curand. Mi-ar fi placut totusi sa aiba snurulet ca sa-l plimb prin cana:D

2.Set format din cana + Lipton Red Temptation + Lipton Forest Fruit

  Aceste doua ceaiuri le-am mai avut si mi-au placut mult ( ca toate ceaiurile Lipton, de altfel), m-am bucurat cand am vazut setul cu cana cadou, nu am stat pe ganduri si le-am adus acasa :).
  Pretul a fost 17 lei, un pret corect avand in vedere ca o cutie de ceai Lipton e in jur de 9-10 lei. Desi aceste ceaiuri sunt prezentate ca fiind de vara, eu nu tin cont de acest lucru ( vara la 40 de grade nu vad cum as putea bea ceai fierbinte) si le consum in perioadele mai reci.
  Sa le luam pe rand:
- Lipton Red Temptation  ( capsune si zmeura) - este un ameste de fructe uscate si plante pentru infuzie, este foarte aromat , fiind unul dintre preferatele mele.
-Lipton Forest Fruit ( ceai negru aromatizat cu fructe de padure) - am amintiri foarte frumoase legate de acest ceai (doar ce ma mutasem din CT in MH), fiind si primul ceai incercat de la Lipton.


Cana  este frumusica, inca nu am folosit-o insa intentionez :D, ma atrag astfel de cadouri,si acum mai am o cana de la Milka (din perioada copilariei)  pe care am folosit-o la maxim, si inca rezista..rezista...rezista.

   Voua ce ceaiuri va plac? Sau ce bauturi obisnuiti sa consumati in perioadele reci?

4 comentarii:

  1. Si mie imi place ceaiul de la Fares, are un gust foarte placut, iar cu o felie de lamaie e senzational. Acum au scos o gama mai larga 'Ceaiurile Lumii'

    RăspundețiȘtergere
  2. Iarna chiar este sezonul lor! Imi place ceaiul de la Lipton cu infuzie de fructe de padure si ceaiul de slabit de la Fares, amestecat cu o lingurita de miere este demential ! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine ai venit pe blogul meu, draga New Fashion Life! Ceaiurile de la Lipton imi plac foarte tare, sunt extrem de aromate iar gama de arome este destul de larga. Trebuie sa incerc si eu ceaiul de slabit de la Fares, mi-ai dat o idee buna. Am observat ca cei de la Fares scot periodic ceaiuri noi, acum fac senzatie cu trusa Hapciu si Ceaiurile Lumii.

    RăspundețiȘtergere
  4. BUNA ZIUA STITI CUMVA UNDE AS PUTEAS GASI SI EU PACHET PROMOTIONAL DE LA LIPTON CU TOT CU CANA ?

    RăspundețiȘtergere