duminică, 21 octombrie 2012

Plan de slabit 3S

     Unu din obiectivele acestui blog a fost acela de a ma motiva sa ma tin de o dieta si un plan de exercitii fizice. Daca am un jurnal de dieta in care sa scriu zilnic pasii ce ii urmez pentru a ajunge la greutatea dorita, imi va fi mai usor sa nu abandonez pe parcurs (cum am facut cu multe diete).

     Planul pe care m-am hotarat sa-l tin este destul de simplu:
- voi urma dieta 3S a celebrei Carmen Bruma, dieta formata din 3 mese principale si 2 gustari;
- 5 antrenamente/saptamana , din cadrul aceluiasi program 3S
- 3-5 sedinte de masaj, executate de 'EU' cu un aparat de masaj si niscaia lotiuni/creme anticelulitice.

Deoarece aceasta dieta necesita un pic de timp pentru prepararea meselor, trebuia sa aleg o perioada mai libera in care sa stau pe acasa sau macar sa am timp sa-mi pregatesc mesele. Am cumparat cartea si DVD-ul din vara insa mereu am amanat din cauza lipsei timpului. Asadar incep de maine ca tot e duminica (dietele incepute luni dau gres mai mereu...cel putin in cazul meu) si am o perioada mai putin incarcata.


Mi-am stabilit cateva reguli pe care sa le respect:

-  voi evita dulciurile , insa daca imi va fi pofta de ceva  astfel incat sa-mi vina sa ma urc pe pereti imi voi potoli pofta de dulce cu o lingurita de miere de albine sau o patratica de ciocolata neagra (80-85% cacao), dar asta doar in caz extrem, daca simt ca ma usuc;
- voi respecta mesele astfel incat, daca stiu ca urmeaza o zi foarte ocupata in care nu am timp sa gatesc, imi voi pregati cu o seara inainte mancarica astfel incat sa o pot lua cu mine si sa nu fac foamea peste zi sau sa fiu tentata sa mananc bombe calorice;
- voi bea 1,5 -2 l de apa/zi ( asta e mai greu, dar trebuie sa ma mobilizez)
- chiar daca voi avea febra musculara dupa primul antrenament, nu ma voi demoraliza si voi continua sa fac exercitii si a doua zi si a treia....doar nu a murit nimeni de la putina febra musculara :D
-masa de seara neaparat o voi lua cu 4-5 ore inainte de culcare ( maxim 19,30)
- in caz de nu voi gasi anumite alimente nu voi sari peste masa ci le voi inlocui cu produse asemanatoare , astfel incat sa nu ma abat de la plan;
- voi fi foarte atenta la cantitati si nu ma voi lasa dusa de val , astfel : friptura trebuie sa fie de dimensiunea palmei, supa in jur de 400 ml, legumele la gratar pana in 250 grame, pastele si orezel max. 100 grame iar bolul de salata poate fi cat de mare vreau :)
- voi evita carnea de la supermarket,doar in cazuri extreme voi cumpara carne din comert ( noroc ca am pe cineva la tara sa ma aprovizioneze)


   Dieta va dura 6 saptamani. Asa cum nu am pus cele 25 de kg in  7 zile , sunt constienta ca nu le voi da jos in 7 zile, trebuie sa am rabdare, vointa si ambitie, mai ales ca aceasta dieta este destul de sanatoasa , nu voi face foamea si nu ma astept ca intr-o saptamana sa slabesc 10 kg. Merg pe premisa 'incet dar sigur', daca stau bine sa ma gandesc aceasta dieta nu e neaparat dieta ci un stil de viata sanatos pe care ar trebui sa-l avem cu totii.
  Asadar incepand de maine voi scrie zilnic ce voi manca, cum voi prepara mancarea si cum ma voi descurca cu dependenta de dulciuri ( de care imi doresc sa scap).
  Sunt foarte increzatoare ca de data asta voi duce la capat acest program,voi triumfa eu si nu kilogramele (cum s-a intamplat pana acum).


PS: Imi cer scuze pentru eventualele greseli sau incoerente insa sunt obosita, toata ziua am umblat. Urmeaza maine o postare despre vizita la Timisoara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu